dinsdag 12 maart 2013

Start van blog

Ik ben altijd wel in om nieuwe dingen te proberen, en heb dankzij leuke sites, tijdschriften en zelfs op facebook vaak leuke ideetjes, maar ik doe er zo weinig mee, of eigenlijk... ik doe er ontzettend veel mee. Maar vaak blijft het alleen maar in mijn hoofd.
Terwijl ik al met de gedachte aan het spelen was om een blog te starten en daar mijn creatieve ideeën en momenten neer te zetten stuurde mijn zus mij een mailtje om me te bedanken voor ontzettend leuke tips die ik haar had gemaild om met haar kinderen te doen en moedigde ze me aan om een blog te gaan starten!

Dus hierbij begin ik iets nieuws!

In ieder van ons schuilt een creatief persoon, maar het is wat we ermee doen, hoeveel tijd we erin besteden.
Ik kan bijvoorbeeld slecht stilzitten, wat vreselijk is als ik in de collegebanken zit, maar ben dit gaan combineren als ik een filmpje of serie kijk met creatieve bezigheden. Vanaf nu hoop ik regelmatig leuke dingen te posten, en moedigd mij dat ook weer aan om leuke dingen te doen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten