dinsdag 26 maart 2013

Paaskaartjes

Het is alweer bijna Pasen en iets dat je langzaam op ziet komen zijn de Paaskaartjes. Eitjes, konijntjes, kipjes, noem maar op. Ook religieuze paaskaarten zijn er zeker, ahoewel je ze helaas weinig tegenkomt.
Ik moet ook zeggen dat de kaartjes die ik zelf heb gemaakt lekker commercieel zijn.

 Dit zijn de kaartjes die ik voor mijn neefjes heb gemaakt. Ik had bij de Blokker net nieuwe frutsels gehaald (postkaarten, lint, stickers en papier) en gelijk uitgeprobeerd voor ze.
En het kaartje voor mijn nichtje.
 
Deze kaartjes zijn op hetzelfde gele kaartpapier gemaakt. Het verschil is dat ik deze in de tweede kaart heb beplakt met een groen papiertje en bijgeknipt. Ook de plaatjes komen uit een kalender van vorig jaar. Ontzettend leuke manier om dit her te gebruiken dus.
 
Deze heb ik voor een vriendinnetje van me gemaakt. Ook weer dezelfde gele kaart als de vorige twee, beplakt met scrapboek papier en daar ornamentjes opgeplakt. Deze heb ik vorig jaar zomer op een markt gekocht. De ornamentjes zijn van beschilderd dun hout.

Last but not least, dit is een hele simpele kaart, even opgeleukt met een schattig vogeltje/kuikentje erbij en de kaart wordt gelijk vrolijker.

Dus zo zie je maar, met weinig middelen kun je ontzettend leuke paaskaarten maken!
Fijne Pasen!!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten