zondag 17 maart 2013

Fashion show 1

Ken je dat? Je hebt een kast vol met kleren en leuke spullen om te dragen, maar je weet nooit wat je aan moet doen, vind niets nieuws en komt tot de uiteindelijke conclusie dat je niks hebt om aan te trekken.
Pas sinds een paar jaar ben ik echt van kleren gaan houden, ik heb een kast vol, en weet nooit wat ik aanmoet. Ik hou ook van gamen en was een stom modespelletje gaan doen en dit inspireerde mij eigenlijk om met thema's te gaan werken.

Dus voor deze week was het thema: Zwart!

Maandag: dagje naar college
Een zwarte coltrui met een jasje erover op een spijkerbroek. Zwarte sokken, tas en zelfs mijn ketting is zwart/zilver.


Dinsdag: museumbezoek, werken en hard studeren
Lekker relaxt in mijn werkbroek, longsleeve shirt, sjaal en armwarmers, fantastisch om zo achter de pc te zitten.

 
Woensdag: college in het museum, werken en nog meer college.
Groenaccent erbij, niet alles hoeft begrafeniszwart te zijn hoor!
Lang vest, zwarte broek, laarzen en als klein accentje er ook een ander zwart kettinkje bij.

 



 Donderdag: Museumbezoek en werken.
Lekker relaxt in het museum rondlopen op laarzen (zelfde als gister), spijkerbroek, coltrui die onder mijn vest uitsteekt en een ring als klein accentje.

Vrijdag: college, college, college.
Gangsterstijl door helemaal zwart te gaan. Zwarte longsleeve, hoodie-vest, en verder chillax, niet al te veel moeite.

 
Zaterdag: hard werken
Eentjes een andere kijk op een look na hele week winter, even een zomerse look.
Zwarte gympies, met uiteraard zwarte sokken erbij. Rokje en tshirt, en hierbij zijn de assesoires leuke accenten in het geheel. Hmmm, wel een zomerse begrafenis outfit. Hahaha.

 


Zondag: naar de kerk
Hetzelfde coltruitje als donderdag, maar in een totaal andere setting, met overgooier en een klein kettinkje.
 

Uiteindelijk dus een hele productieve week gehad. Ik had altijd wat om aan te trekken, en ik heb meer dan genoeg zwart combinaties. Het was een leuke uitdaging voor deze week, en er komen er meer (alleen niet elke week).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten