dinsdag 12 maart 2013

Nieuw gezichtsmaskertje


Een vriendin van een vriendin van mij (lekker ingewikkeld) verkoopt een nieuw schoonheidsproduct.
My Beauty Diary sheetmaskers.
In plaats van allerlei lotionnetjes en smeerseltjes leg je nu een soort lakentje op je gezicht (met uitgeknipte oogjes en mond en een flap voor je neus, die hetzelfde effect heeft als een gewoon gezichtsmaskertje. Het is een Aziatisch product, en sinds ik wel in ben voor nieuwe dingen besloot ik om er een paar uit te proberen. Vandaag dus mijn eerste probeersel. Het was het Aloe Vera masker.
Wanneer je het masker uit de verpakking haalt is het een beetje eng en kleverig, vervolgens was het voor de eerste keer nog best een gedoe om het op mijn gezicht te krijgen en glad te strijken. Maar goed, 20 minuutjes erop laten zitten en daarna eraf halen.
Tegen het einde van de 20 minuutjes voelde ik de lotion (die het ding wat kleverig maakt dus) intrekken en het voelde heerlijk ontspannend!
Het afhalen is ook echt supermakkelijk. Geen gedoe met washandjes, warm water of het van je gezicht echt af moeten trekken (met een peel-off) of zandjes die toch nog in poriƫn blijven zitten.
Gewoon aan de onderkant bij de randjes pakken en rustig van je gezicht aftrekken. En dan blijft er een heel klein laagje lotion op je gezicht zitten die je alleen hoeft in te masseren. En voila!

Mijn gezicht voelde eerst enorm koud aan, maar tegelijkertijd ook enorm schoon en fris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten